onsdag 10 juni 2009

Hej allesammans..

..idag har det hänt saker må jag säga;) Gissa vad? Jo staketen mellan grannarnas och vår tomt blev klara..såå skönt! Sen är grindstolparna gjutna och på plats så det känns jätte bra. Väljer ändå att visa er bilder på dom fina sakerna jag köpte hos Flitiga Fredrika igår, lovade ju det förresten!

Underbar ljuslykta/vas, här som vas med en rosenskära i!

Ännu en ljuslykta/vas, kunde inte välja så det fick bli två;) den här passar så bra med dom små lyktorna som jag köpte hos Fredrika sist vi var där!

Sen köpte jag det här jätte fina fatet/vattenbadet också..

..känner mig super nöjd med det..

..står på trappan med lite vatten, blommor och ljus i, underbart!


Nu ska jag lägga mig i soffan en stund och heja på Sverige i fotboll, ha en bra kväll!

Kram Susanne

2 kommentarer:

HOUSE of MANDY sa...

Va fint du har gjort! Vattenbadet är underbart, tur att vi hittade det.

Pusskram

Sussi sa...

Vad snygga lycktor och fat du har köpt!
Så hemtrevligt att möta det fatet på bron...
Vad fint du har lagt stenarna = super snyggt! Har du markduk under eller?
Tingeling Sussi