tisdag 9 februari 2010

Tjuvtitt!

Tänkte bjuda er på en liten tjuvtitt i lilla E´s rum!


Nu sitter taket på plats och på den ena väggen sitter råplanen uppe..

..här ser ni Laura Ashley tapeten som jag har haft så svårt att bestämma om vi ska ha kvar eller ta bort, men nu när vi väl tagit ett belut så känns det jättebra!

Nu står förvaringen på tur!
Den ska monteras ihop och sättas på plats. Sen blir det målning av dom andra två väggarna och sist men inte minst, golv och taklister!

Sen börjar det allra roligaste, inredningen. Det ska bli så kul!
Har sytt lite idag, några hjärtan såklart. Ska ge mig på att sy några dynor till hennes rum också som hon kan ha på sin skrivbordsstol och på sittbänken vi ska bygga med förvaring under.

Har beställt lite fina saker från Elsas Hem nu till Våren:) Allt är från Green Gate!
Brevbäraren plingade på dörren idag och när jag öppnade stod han där utanför med ett stort paket till mig. Jag blev såå glad när jag såg att det stod Elsas Hem på tejpen runt hela paketet. Snacka om snabb leverans! Beställde i Söndagskväll och får det levererat till dörren på Tisdag lunch, inte dåligt!

Önskar er alla en trevlig kväll.
Tänkte kika på Bygglov sen men först Halv åtta hos mig, gillar dom programmen!
Kram Susanne

7 kommentarer:

Sussi sa...

Så fint det kommer att bli! Vilken underbar tapet till den vita väggen.
Tro jag vad du hittar på med tygerna...
Spännande att se hur rummet blir framöver och vad som döljer sig i paketet.
Ha det toppen gott, kram Sussi

House number 15 sa...

Tapeten är så ljuvlig och passar så bra till sponten. Väntar med spänning på resultatet.

ha det gott/C

Fredrika sa...

Hej Susanne, gud vilken fin tapet. Kommer bli såå fint! /Fredrika

Love Peace Pionies sa...

hei! så nydelig blogg. her var det mye inspirasjon å hente:)
god onsdag
klem Kristina

"M" sa...

Jättefin tapet....snyggt ihop med träpanelen...

Livet på kyrkstigen sa...

Hej, vad kul att du titade in hos mig! Vilken underbar panelvägg precis en sån vill jag ha i mitt sovrum:) Jättefin blogg du har! Kram

Vikeskärs hem och vardag sa...

Tapeten är jättefin. Hit kommer jag mer :)
Annika