söndag 25 april 2010

Nu har de hänt igen!

Jag har fått ännu en AWARD!!! Man blir så glad:) Den här har jag fått av bloggen Madame Vit, en jättemysig blogg som ni måste besöka om ni inte redan följer den (finns länkad till höger i min blogglista). Stort Tack!!!!!!!


Dagen har jag tillbringat ute i trädgården...underbart! Jag har krattat gräsmattan och fixat lite på altanen:) Jag njuter verkligen av den här tiden på året, så mysigt! Men visst är det härligt med alla olika årstider vi har här i vårat avlånga land, alla årstider har sin charm men just nu när man kan börja vara ute är något speciellt.

Imorgon åker vi iväg på en litet tripp, vi ska eventuellt förnya en "familjemedlem";) berättar mer sen när jag vet hur det blir!

Önskar er alla en skön kväll
Kram Susanne

1 kommentar:

Agneta sa...

Grattis grattis!!!