tisdag 9 november 2010

Ute faller snö

Den gosiga "fårskinnspläden" har jag köpt på Fullerö
Trådburken kommer från Fröken Röd, en jättemysig affär här hemma i min lilla stad
Ljuslyktan har jag fått av min älskade lilla dotter som hon har gjort i skolan den lyser såå fint!


Goddag i stugorna! Snö, snö och åter snö är det enda man ser när man tittar ut idag, lite tidigt tycker jag. Det är dock ganska mysigt att vara inne när det är sånt här busväder:) tända lite ljus, lyssna på musik och texta lite Jultexter så får man lite julkänsla:)

Varma kramar Susanne

2 kommentarer:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Vilka underbara skyltar du gör!
Är det tryck eller egen handstil?
Kvittar egentligen vilket, söta som socker är de ialla fall!
Ha en skön torsdagkväll!
Kram!

Lizas Lantliv sa...

Vilken fin ljuslykta, den iden kniper jag..!

Kram Liza