torsdag 19 januari 2012

Plåster på såren


Det är en lite småhängig bloggerska som kikar in här idag. Har inte mått så bra ett par dagar nu, men det ska nog snart bli bättre igen. Hoppas allt är bra med er allesammans:) Torsdag redan och helgen är på intågande igen..herregud vad vekorna springer iväg!!!
 Eftersom jag inte mår bra så har jag unnat mig denna vackra skapelse som liite plåster på såren..;) Vad tycker ni, visst kan väl vackra saker göra en lite piggare allt..;)?!?
Lampa Tine K

Lyktor Tine K, väska Tine K ( väskan är Amandas som jag har fått låna lite bara..vill också ha precis en sån, sååå fin..:)


Kramar till er alla
Susanne

12 kommentarer:

Miruschka sa...

Här kommer en krya-på-dig-kram♥

Unknown sa...

Den lampan är en riktig snygging :).
Krya på dig, kram Ing-Britt

Vit dröm sa...

Nej vad tråkigt att du inte känner dig bra, hoppas du blir bättre till helgen!
Krya krya!
Fina saker du köpt :)
Kram Anna

Tina sa...

Krya på dig!

kram o trevlig helg

Livet på Vestergård sa...

Visst hjälper vackra saker till att pigga upp :) Jättefin lampa.
Krya på dig! Kram Kicki

Malin - stjärnflocka sa...

Det var ett väldigt fint plåster!!! ;)

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så snygg lampa.
krya på dig♥
Kramizar Gabriella

MIN LYCKA ♥ sa...

Rofyllt! Snygggt!

Vita huset 28 sa...

Hej klart man ska unna sig saker när man är hängig :)

Ha en skön kväll
Kram Camilla

Stina sa...

Du vet... att när du tröttnat på den lampan så kan du skicka den till mig.:-) Kram Stina

Sarah & Helena sa...

Hej Susanne!

Om du vill gilla vår facebook-sida så kan du bara söka på vårt namn så borde vi komma upp. Antagligen måste du trycka enter om vi inte kommer upp bland toppresultaten. :)

Vi måste dessutom berömma din blogg och ditt hem, heeelt underbart vackert! Roligt att känna igen många saker på bilderna.

En av dina läsare ringde idag och ville hemskt gärna ha en sån där stor rottingbricka som du har, men det var minsann den sista!

Mamma hälsar, kramar från två av tre generationer!

Ekenäsliv sa...

Wow wow vilken jättefin lampa! Klart du ska unna dig något om du inte mår bra, det gör jag med;-) Krya på dig nu!
Kram Anna