tisdag 31 januari 2012

Vårnytt till lilla E ♥


Hej!
Tänkte visa er lite nytt som Elma shoppat till sin Vårgarderob..:)
Chinos i härliga färger & matchande prickiga toppar till dom.



Vit top med hjärta på magen och knappar i ryggen & vita gympaskor

Rosa jeans:)

Hon är såå nöjd med sina köp skruttan! Hade fått presentkort i både julklapp & födelsedagspresent som hon kunde handla för och då är det ju extra skoj när det inte kostar något heller..;) Dom rosa jeansen kommer från Gina Tricot, allt annat är från H&M!

Nu till något helt annat..du Anonym som skrivit till mig angående Tine K lampan. Jag brukar försöka svara på alla frågor från er läsare, men eftersom du skriver anonymt och inte har uppgett en mailadress eller så som jag kan kontakta dig på blir det lite svårare. Min tanke med bloggen är inte att lägga ut prisuppgifter på sakerna utan hänvisar bara till butik, men självklart hade jag gärna svarat på det i ett mail till dig. Lampan finns även att köpa hos Blackballoon, klicka här så kommer du dit och du kan då själv klicka dig fram till vad dom kostar. Hoppas du är nöjd med mitt svar! Om det är något annat du undrar över så finns min mailadress i högra spalten här på bloggen, bara fråga så svara jag så gott jag kan!!!

Här kommer receptet på den gudomliga cheescaken från tidigare inlägg för er som är sugna att baka något gott..;)

Kram till er alla
Susanne

15 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Så fina fräscha kläder hon köpt dottern din :-)
Min fick ett par knallgula som jag hittade på Cubus på REA!!! =)(vilket jag oftast inte hittar) till hennes födelsedag. (Hon är ensambarn så det händer lätt att man skämmer bort henne;-))
Brukar inte heller skriva ut priser, bara om det är något som är tokbilligt;-)
Nu åter till symaskinen=)

Ha en fin fin dag!!!
Kram Anna

Carina Sjölund sa...

Vilka tjusig vår kläder hon shoppat :)
Jeansen var toppen snygg, härlig färg :)
Nu väntar hon bara på våren förstår jag! :)
Ha en fin dag!
Kramen♥

Villa Carl Larsson sa...

Hade jag vunnit pengar hade jag köpt Vipp sophinken hehe.

Jag hade också varit riktigt nöjd över de inköpen. Jättefina kläder. Jag försöker bli av med mina mamma-kilon innan jag shoppar nya vårkläder. Varför går det så långsamt för. Upp är ju inga problem, det går i ett nafs, men ner känns ibland omöjligt. Skam den som ger sig.

Ha en fin dag. Kram Josefin

Jenny sa...

Hej Susanne!
Vilka fina kläder hon köpt!

Jag och min bonusdotter Tindra var och shoppade i helgen för ett presentkort hon fått i julklapp. Det blev knalliga färger där oxå, gröna byxor och gult linne:)

Ha en trevlig eftermiddag!

Kraam Jenny

Gunillasljusglimtar sa...

Du det var riktigt vårkänsla när du visa dessa fina kläder,var väl Elma glad!! Tack för receptet..Kramis Gunilla

Sofi sa...

Vilka vårfina kläder! Förstår att hon är nöjd:)
Måste säga att jag också är lite småförälskad i Tine K:s härliga saker:)
Ha en trevlig kväll!
Kram Sofi

Unknown sa...

Härliga och glada färger till sommaren. Hon kommer bli såå snygg.
Kram Ing-Britt

promenader på landet sa...

Jättefina kläder, nu börjar man längta efter att få köpa vårkläder! Ha det så bra kram från Maria

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

det är så skoj att det börjat komma in så mycket färggranna kläder till våren. Visst är det skoj då barnen får handla och bestämma vad dom vill köpa..dom blir ju så nöjda då. Ha det så gott!
kram Gabriella

A House With A View sa...

Fiiiiiinfina kläder!!! Våriga och superfräscha!!! Och tusen tack för receptet, jag ska aaaaabsolut testa det, verkar supersmarrigt!!!

Stööööörsta kraaaaaaaaaamen aka

Tina sa...

Härliga vårkläder i fina färger och prickar!

Onsdagskram

Norr om Köpenhamn sa...

Så våriga och fina kläder. Härliga karamellfärger :o) Jag tänkte att jag skulle sy lite till båda barnen nu. Har en massa tyger som ligger på vänt :o)

Ååååh den där cheesecaken, går nog inte av för hackor. Har precis skrivit ut receptet och bara måste pröva....jag som ÄLSKAR cheesecake ;o) Tack för det!! Men nougaten hoppas jag över ;o)

Ha en finfin dag!
Kramis
Ulrika

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fräscha kläder.Härliga karamellfärger.Tack söta du för receptet på kakan ,Den ska klart testas.Ha en fin dag rara du .Kram Rita ♥

Hemma på Sjuan sa...

Så snygga kläder hon har köpt dottern! Härliga vårfärger! Tack för tipset på cheesecaken alltid bra med nån ny efterrätt. Ha en bra vecka. KRAM

Vilmas Hus sa...

Superfina våriga fräscha kläder!! Nu vill jag också shoppa=) Va kul att du också gillade cheesecaken!

Kram!