tisdag 16 oktober 2012

Prima ballerina


 
Ballerina i zink från My Tivoli

 
  
 
 
 
Hejhej!
 
 
Denna underbara Ballerina från Walther & Co har jag köpt hos My Tivoli.
Ville så gärna ha en redan förra julen men hann tyvärr inte med att få någon då så gissa om jag blev glad när jag såg att dom fanns denna julen också..:))
 Den är stor, ca 50 cm hög.
 
 
 

 
 
Nu ska jag upp på vinden igen och fortsätta röja bland alla julsakerna.
Tänk att man hinner glömma vad man har i alla lådorna över sommaren..;))
 

Ha den fortsatt fin dag
Kram på er
 

12 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Så söta ballerinor.Härligt med framförhålling.Njut dagen fina du .Kramar Rita ♥.

Therése S sa...

Så söt ballerina.

Frederica sa...

Så fin ballerina! :)

Hihi, ja visst hinner man glömma mer än hälften! Nästan så det är lite julafton i förväg när man öppnar alla kartonger :)

Ska bli spännande att se ditt fina hem med allt julpynt ;)

Ha en bra dag!
Kramar Frederica

My everyday life sa...

Söta ballerinor! Har inte hunnit att fundera kring jul än men det kanske börjar att bli dags att se vad som finns. Är precis som du och glömmer från år till år.

Kram

FruNeroLindström sa...

Så söt.
Ja, jag måste med hinna gå igenom vårt. Vill bara ha nytt nytt nytt nu till huset men tyvärr tillåter ju inte den föräldrarlediga plånboken det.
Men hoppas kunna sy om en del och fixa lite själv, och så hoppas jag på novembers besök till Gekås ;)
Hoppas ni får en mysig kväll. Kram Malin

Unknown sa...

Känner verkligen igen det där med att man glömmer vad man har. Ett år köpte jag en sak jag redan hade köpt året innan på rean efter jul och därför inte kom ihåg ;).
Ballerinan är väldigt fin.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Lantligt i Smultronbacken sa...

Underbart. Den fina har jag också spanat in, gillar verkligen walther & co saker.
Måste göra en julbeställning snart jag med:))

Kram Teres

Dagdrömmar och verklighet sa...

Fin fin balerina! Har inte alls kommit i jultankar än så jag blir väl lika överrumplad som alltid när väl första advent närmar sig..

Ha det gott och grattis till över 100.000 besökare! =)

Emma - Från min sida sett sa...

ÅH så snygg! TACK för din kommentar, du är snäll du:) Det är så kul när du uppdaterar så ofta:)

Stor Kram!

Life´s Silverlining and I sa...

Så söt liten ballerina! Ha en fin kväll! Kram Nilla

Ekenäsliv sa...

Åh så söt!!! En sån boooooorde jag verkligen ha, har ju en liten tjej som är som en ballerina:-) Fast hon varit lite stingslig innan idag då;-)
Hi hi jag går igenom och säljer av lite adventsljusstakar som jag tröttnat på, det där med att röja vinden får jag ta en annan dag, eller en annan veckan eller en annan månad eller nåt sånt, ha ha ha…
Ha de fiiiiint vännen!
Kraaaaaam Anna

blockethuset sa...

Söt...