fredag 26 oktober 2012

Trevlig fredag till er alla

 
Renar & ljuskopp från Tre generationer, kruka Tullhuset
 
 




Halloj!
 
 

Kikar in för att önska er alla en mysig fredag.
 
Här hemma blir det en lugn kväll med lite god mat & mys i soffan.
Alla brukar vara lite trötta så här på fredagen så det brukar vara skönt att börja helgen så.
 
Vi har inte så mycket inplanerat i helgen, men det kan vara rätt skönt ibland. Det finns ju alltid att göra iofs så sysslolösa behöver vi inte vara. Vi får se vad vi hittar på..kanske helgen har något skoj att bjuda på, man vet ju aldrig..;))
 
Vad ska ni hitta på..?



 
 
 
Må så gott
Kram på er

5 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Trevlig kväll till dig med! Helt underbara är renarna! De vill jag också ha! Kram Nilla

Frederica sa...

Ha en fin kväll du med! :)
Kramar Frederica

Anonym sa...

Jädrans va fina dom där renarna är!! Vill oxå ha:) tack för svaret var tallrikarna finns! Jag skall jobba lite i helgen och sen skall vi titta på fotboll, våran son spelar!
Med vänlig hälsning, Tina, A- sås.

Ulrica - Hus no. 30 sa...

Jag hoppas du har haft en jättefin kväll :).
Jag såg dig i kassan på Tullhuset minsann, men jag ville inte störa dig och säga hej när du stod och betalade så jag strosade runt för mig själv och hittade lite fina saker!

Tack för tipset om den butiken, hade inte vetat om den annars :).

Jag har varit hos Garderåb-tjejerna på middag ikväll, och när jag skulle gå hem så insåg jag att jag inte hade några nycklar hem och Micke är på jobbet i Norge och båda kidsen var utflugna, så tack och lov fick jag skjuts för att hämta nyckel så nu sitter jag lite lagom frusen och tar en surfrunda innan sängdags. I morgon blir det pyssel inför en kär väninnas födelsedagsfest :).. så helgen är bokad som vanligt.

Hoppas ni får en jättehärlig helg, slö eller inte :).
Varmaste kramar
Ulrica

FruNeroLindström sa...

Så söta renar, hoppas ni fick en mysig kväll och att ni haft en skön Lördag.
Kram Malin