lördag 29 december 2012

Vad tycker ni om den här..?

 
 
 
Gokväll i stugorna!
 
 
Hur står det till denna mellandagslördag..?
 
Här hemma går allt i lugnets tecken..inte många knop här inte.
Vi har varit och handlat lite "vanlig mat" men det är nog det mest ansträngande idag. Känner mig lite småhängig så det gäller att vila upp sig till Nyårsafton för då vill jag vara pigg & kry..:))
 
 
Ligger i soffan med datorn i knät och kikar på lite fina saker, bland annat denna spegel..vad tycker ni om den alla bloggisar..? Jag gillar den jättemycket,  men inte priset (varför ska allt jag tycker om kosta såå mycket). Fann den hos Länna Möbler.

Håller tummar & tår hårt och hoppas att C´s tips ska ge en bra utdelning i helgen..;))

 
Svar till Tina
 
Den fina toppen jag fick i present med Peacemärket på ryggen kommer från Tintin Style, märket är F.A.V..:))
 
 
Ha en härlig kväll
Kram på er

12 kommentarer:

A House With A View sa...

Superfint!!! Jag har ett liknande, köpt på loppis = cirka 30 spänn, perfekt:))) Hett tips med andra ord, hihi:)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Fru fix och trix sa...

Superfin är den och jag hittade en i original på Tradera som gick för 400:- ångrar så att jag inte köpte den. Det går alltså att fynda gamla om man vill... Gott nytt år! /Maria

Tillsammans Hemma sa...

Verkligen jättefin spegel!
Hoppas du fyndar den för en billigare peng någonstans!

Ibland känner jag precis som du att just den * vill jag ha och då är det absolut omöjligt att hitta ett alternativ som är lika fint.

Men jag önskar dig Lycka till med tipset och krya på dig från Loo!

Anna sa...

Jag tycker inget vidare om den... Känns som jag är den enda... Nästan på gränsen till ful...

Sorry...

Men du har en superfin blogg :)

Gott Nytt År!

Anonym sa...

Tack för svar, du är väldigt duktig på att ge oss svar på våra frågor!!:) spegeln är superfin, har sett den hos en del andra bloggare, den är poppis och skitsnygg:):)

Med vänlig hälsning, Tina, A- sås.

Anonym sa...

Nä inte den förstår inte att den tilltalar någon.
Vad är det för speciellt med den spegeln har då sett tusen snyggare än den.
Skulle inte betala för den ialla fall. Gott Nytt år!!!

Anonym sa...

Klickade på Länna och kollade priset... visade min man han undrade om man blir skitsnygg när man tittar i den ???
Ja sex tusen är väl inget för en spegel!!!Eller???
Snart är väl måttet rågat för vad inredning får kosta inte för att jag själv är bättre har oxå några Tine lyktor men lite vett får man nog lov att ha tycker jag!!!!

Unknown sa...

Jag tycker den är dödscool, men alldeles för dyr för min plånbok..tyvärr. Sen är jag rädd att man tröttnar, den har ju cirkulerat ett tag nu och jag ser dessa speglar mer och mer. Har ju funnits på Artilleriet väldigt länge bla, och visas i allt fler hem, har blivit lite matad känner jag. Fast det är ju så med allting i bloggvärlden å andra sidan, kolla på Tolix, eames- stolar och annat, blir ju lite epedemi av allt..
Man ska köpa det man gillar, och tycker du om den och finner det som en bra investering (finns ju alltid/oftast bra andrahandsvärde i designerprylar) tycker jag du ska slå till!
Visst är den dyr, men det finns ju folk som köpa bilar för en halv miljon eller mer, där kan man snacka pengar i sjön..
Oj vad jag tjötar hihi..

Ha en toppensöndag!
Kram Catta

FruNeroLindström sa...

Så cool, men för dyr även här.
Men vem vet, får nog rätta vårt lotto, tror drömvinsten var uppe i 180 miljoner igår ;)
Hoppas ni får en mysig Söndag, kram Malin

Anonym sa...

skräp enligt mig.. köp inte den till ditt annars sååå fina o vackra hem..kram o gott nytt år till en sån duktig o trevlig person

Frederica sa...

Fin!
Som allt annat du gillar ;)
Men fy så dyr ja!

Önskar det ett fint slut på året!
Kramar

maja...Style & Life by Leia sa...

Den är hur fin som helst och jag har tittat på den många ggr jag med men jag vägrar betala dom pengarna och hoppas trilla över en gammal en vacker dag:)

kram