fredag 19 april 2013

Ett suuperfint erbjudande till Er alla



 
Klicka på bilden så kommer ni till butiken..:-)
 


 

Hej!
 
Då var den här igen, veckans bästa dag..:-)
 

Som ni säkert vet så är ett av mina favoritmärken Day Home.
Så jag är jätteglad att kunna komma med detta suupererbjudande till er mina kära bloggvänner.

I samarbete med Madeleine på AllRum erbjuder jag Er 25% på ALLT från Day Home till och med nästa söndag 28/4, det kan ni väl inte missa..?

Erbjudandekod DAY25

Har plockat ut några av mina personliga favoriter här nedan!
 
 
 






Önskar er allesammans en fin fredagskväll
KRAM

 
 

3 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Jaaa, en ljusstake till behöver du ju! Så vi har en till nästa dejt ;-) Men hur ska vi göra för att han med brallorna nere kommer också?!

Tack för igår!

Kram Lena

FruNeroLindström sa...

Mycket snyggt. Men tyvärr följde det med tillräckligt hem i tisdags när vi var i Ullared så vågar inte ens gå in och spana mer på vad de har för snyggt ;)
Hoppas ni får en riktigt mysig fredag. Kram Malin

Emelie sa...

Tack för den lilla vårpresenten. Har nu beställt mig en fin "förlossningspresent"

Kram

Emelie