söndag 28 april 2013

Trädgården börjar vakna till liv




Hejhej!
 
Efter ännu en dag i solen ligger jag här i soffan så där skönt trött. Ni vet som man blir efter att ha varit ute och jobba i trädgården en hel dag. Ryggen värker lite, näsan har fått lite sol och man känner sig lite småurrig men såå nöjd med dagen..:-)
Trädgården har fått sig en rejäl våruppfräschning!
Har lite kvar att göra, men tänkte ta det imorn så nu hoppas jag på finväder även då.
 
 
Tänk hörni, på tisdag är det Valborgsmässoafton och April månad har snart passerat.
Maj är lite av en favoritmånad, det händer så mycket i naturen och alla underbara dofter sen.
 
Hoppas att vi har en lång & fin sommar att se fram emot sen..:-) Mycket sol & värme så vi får vara utomhus och njuta av allt vackert och tanka energi..:-)





 
Må så gott allesammans
Kram Susanne

11 kommentarer:

Anna sa...

Du har en underbar trädgård, den ger mycket inpiration :)

KRAM

Life´s Silverlining and I sa...

Vad härligt att vara ute hela dagen. Så fin trädgårdsspira. Kram Nilla

Lena - gott för själen sa...

Jamen visst är det väl härligt med allt vi har framför oss!

Kram Lena

CONCEPT by JESSICA sa...

Så underbart med dem där dagarna som man är ute hela tiden!!
Ha en fin vecka, kram

Lantligt i smultronbacken sa...

Låter som att du och jag har haft en liknande helg. Trädgårdsarbete och jag förstår inte hur jag ska ta mig upp till sängen nu när jag väl satt mig i soffan.

Kram Teres

Piffa och Puffa sa...

Så härligt när det börjar grönska och man har allt framför sig. I vår trädgård har vi en envis tjäder som vägrar att flytta på sig. Jobbigt då vi har hundar som vi inte längre vågar ha ute i trädgården.
Kram

Sofi sa...

Hej vännen!

Så härligt med en trädgårdsdag!
Känner mig också så där skönt trött efter en dag ute i solen:)

Ha nu en mysig kväll fina du!

Kram på dig

Gabriella sa...

Låter som en härlig dag! Tänk vad lite friskluft ute kan göra för kropp och själ=)

baraetthem sa...

Det är ju så härligt att kunna var ute och fixa i trädgården och nu längtat vi bara till maj så allt få börja blomma ordentligt:)

kram fredrika

Browneyedgirl sa...

Vad fint du har det =) Jag älskar att få vara ute och pyssla i trädgården. Kram till dig och ha det fint...

hemma hos lilla mej sa...

Låter bara så himla skönt att få vara ute och fixa .Vad fint du har det.Ha en skön start på nya veckan underbara du .Kram Rita ♥