fredag 24 maj 2013

Fredagsbukett

 
En liten fredagsbukett har inhandlats och står nu och pryder matsalsbordet..:-)
 
 
 
Hej Fredag!
 
Bästaste dagen är här, igen.
 
Har fixat allt som skulle göras idag, känns skönt. Nu väntar jag bara hem Elmisen från skolan så ska vi bege oss iväg till frisören sen för en liten klippning. Det var längesen hon var där så det behövs verkligen. Sen blir det lite grill & mys ikväll och så Let´s Dance såklart, börjar närma sig slutet nu. Hörde på radion imorse när jag åkte till affären att dom tyckte det var dags för Maria Montazami att åka hem, dom hade ledsnat på henne tydligen. Det har INTE jag! Jag gillar henne skarpt, men okej jag kan hålla med om att hon kanske inte är den bästa dansaren av alla men hon är en fantastisk människa och såå underhållande så för min del får hon gärna gå till finalen.
Vad tycker ni, har ni någon favorit..?
 
 

Hoppas på sol & värme hela kvällen så vi kan sitta ute och ät sen, maten smakar så mycket godare då!
 
 
Gjorde en liten bukett till Amanda också och ställde hemma hos henne, får se vad hon säger när hon kommer hem från jobbet sen..;.)

 
 
 
Önskar er alla en fin fortsättning på fredagen
KRAM
 
 

4 kommentarer:

Linda sa...

Vackert med blommor.

Jag har beställt en matta från Ellos och den är skickad idag. Vi får väl se om den duger som vardagsrumsmatta. Du får väl hålla tummarna riktigt hårt att du får ett sms från mig om en viss annan matta i början på näsa vecka. Men om det blir så att jag ska göra mig av med den så blir den jädrigt dyr, det ska du veta. ;) Jag har nämligen hört från en säker källa (läs dig) att den är ytterst sällsynt. :)

Önskar er en trevlig fredag.
Kram Linda

House and Garden by Bia sa...

Så fin "fredags bukett"...
här har vi haft toppen väder idag...nu blir det snart Let´s dance...min favorit är Marcolio..men hur det går med en dålig fot vet man ju inte förstås, men många är bra...det kan gå hur som helst ;)
Kram bia

Frederica sa...

Vasen ♥ Den är för fin!

Kollar inte på Let´s Dance, men jag gillar ändå Maria. Hon är en skön person ;) Dock kan jag få lite panik på hennes sega tal.

Ha en härlig kväll!
Gott såg jag på instagram att ni skulle äta :)

KRAMAR ♥

anettan sa...

Fint med blomster. Jag håller också tummarna för att solen ska titta fram i helgen.......hoppas hoppas. Kram Anette