onsdag 28 augusti 2013

Vill få in lite värme

 
Bricka Day Home från Blackballoon, kruka & ljuslyktor Tine K från Tre Generationer Inredning, glasflaska Lisbeth Dahl från Tullhuset.
 
 
 
Igår hade jag en liten plocka om och förändra med det jag har hemma stund.
Jag har ett skåp här hemma där jag har lite grejer står som jag öppnar när jag vill ha lite förändring. Ni vet såna saker som ljuskoppar, ljusstakar, krukor & lite andra pryttlar som stått där och väntat på att få komma fram igen. Och denna tid är ju verkligen en förändringarnas tid, märker det hos er andra bloggare också..man vill hösta till det lite och få in lite värme i hemmet!
Skulle vilja ta in lite naturtoner men har ju såå svårt med det, vet inte varför..?!! Har lite korgar, ljuslyktor, kuddar & en pläd i dessa toner men får liksom inte till det tycker jag. Vet inte om jag har för lite saker eller vad det kan vara, någon som har lite tips hur jag ska tänka för att det ska bli bra..?
 
 



 


 
Ha en riktigt fin onsdag nu
KRAM
 
 
 
 


12 kommentarer:

Ulrica sa...

Ja, nu är hösten här och det känns kul att plocka om lite på hemmafronten.

Den där brickan har jag stirrat länge på, älskar den verkligen!! Det blev superfint på ditt bord.

Jag förstår att Elma gillar ryggsäckar, det gör jag också :). Har till julklappsönskelistan lagt till en ny kameraryggsäck ifrån Epiphanie bags som funkar som både handväska med axelremmar, och ryggsäck.. sååå snygg!!

KRAM

hemma hos lilla mej sa...

Härligt att piffa och pyssla inne .Bara så himla söt bricka med massor av fint på .Ha en skön onsdag.Kram Rita

hemma hos lilla mej sa...

Härligt att piffa och pyssla inne .Bara så himla söt bricka med massor av fint på .Ha en skön onsdag.Kram Rita

Lena - gott för själen sa...

Visst är det kul att plocka bland det gamla också. Kan bli nästan som ett nytt hem!

Kram Lena

Ekenäsliv sa...

Jaaaa, känner precis likadant. Och samtidigt rensar jag bland det jag har. Tröttnat på knytbandslängder och vill ha enkla gardiner och stilrent hemma.
Tror vi ska slå till på lampan, fick en check på 50% rabatt på dyraste varan igår, måste ju vara ett tecken;-))
Vill med ha in den där lite varma känslan med naturtoner, men håller med dig, det är inte alltid så lätt. Dessutom är det svårt att köra på när vi ändå ska renovera vardagsrummet, man vill ju liksom ha en massa nytt då;-)
Men det finns ju lite andra rum att jobba med;-) *fniss*
Ha de fint och skönt att ni mår bättre!
Kraaam Anna

Välkommen Hem! sa...

Vilken jättefin bricka du har! Här plockas det också om lite här och där och så har jag ju gått och blivit lite småkär i koppar nu också! Hur ska detta sluta?...
KRAM! Judita

anettan sa...

Sånt stoppa undan grejor har jagarens för mycket av. Jag glömmer ju vad jag har. Du gör ju jätte fint. Kram Anette

Life´s Silverlining and I sa...

Vad smart att ha ett litet skåp med saker i. Jag som gillar naturtoner tar in det automatiskt. Vet inte riktigt hur jag tänker:) Men jag försöker upprepa en färg/ton på flera ställen.Sen vet jag inte hur andra uppfattar det hihi. Men du har det alltid så supersnyggt ! Kram Nilla

mammaxtre sa...

Fast ännu känner jag inte av någon höst, mer än att det är aningens kyligare på morgnarna och att det blir mörkt tidigare. Utöver det så har vi högsommar hos mig. Inomhus hade jag 30 grader när jag kom från jobbet ikväll, så värme har jag :-)

Vilken dag som helst är det höst. det bli också mysigt,

Ha det gott

CONCEPT by JESSICA sa...

Himla snyggt på brickan. Ibland räcker det att man bara plockar om lite hemma.
Kram

Bakom dörr nr. 11 sa...

Roligt att plocka fram och ändra lite. Gillar din bricka.
Ha det gott. Kram Pia

Gabriella sa...

Åh jag tycker det ser fint ut ja!:)