torsdag 31 oktober 2013

Mitt andra fynd har anlänt!

 


 
Äntligen har denna fina ljuskub kommit och jag är så glad!
Har länge trånat efter en sån, men det har inte blivit av att jag köpt en men när jag hittade denna på Blocket till ett kanonpris då var det inget att tveka om.
Så för er som undrat så var det alltså denna som var mitt andra Blocketfynd!
 
 
Hur är det med er idag..?
Lilla E vaknade imorse och var sjuk, feber, ont i halsen och hosta..:-(
Jättetråkigt för hon har längtat efter denna dag då kvällen bjuder på Halloweenfest, men nu får hon snällt stanna hemma och hoppas på att bli piggelin så vi kanske kan ha en liten fest här hemma i helgen istället så hon får användning av sin nyinköpta halloweenklänning.
 


 
 
Ikväll ska jag på Mary Kay Party.
Jag har använt deras produkter några år och är jättenöjd med dom.
Någon av er andra som har provat deras produkter..?
 
 
 
Kram på er allesammans
 
 
 

15 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Och pläden bakom var ju hur mysig som helst också!

Nope, inte testat Mary Kay. Ha kul kväll.

Kram Lena

Unknown sa...

Hej! Jag har testat och tycker de är bra, men de senaste åren har det blivit Clinique. Vilket fint Blocketfynd!

anettan sa...

Vilket fynd, ibland ska man ha tur. Krya på tjejen.....Kram Anette

Maja sa...

Vilken fin, blocket är verkligen bra!

Fredrika sa...

Men den är ju så fin!! Bra fyndat av dig:)
Har testar Mary kay men nu var det längesen.

Ha en fin fredag!! Kramar

Johannas nya blogg sa...

Vilket fint fynd!

Önskar dig en skön helg. Kram.

Anonym sa...

Var har du köpt pläden o vad kostade den? Kram Agneta

TIDSOPTIMISTEN sa...

Vilka fina blocketfynd du gör - man kanske ska gå in där och glutta själv någongång, istället för att bara sitta här och vara avundsjuk. Här blir det jobb hela dagen men den avlutas lite trevligare med bowling och middag ute ;)

Kram ullis

Villa Frejas bokblogg sa...

Åh, det är väl extra supertrist att bli sjuk just nu, stackars liten. Kram.

Ninelin sa...

Vilket fynd! :-)

Ja, vi är inte helt i form här heller, bus eller godis kom av sig. . .

Kram N

Villa Ell sa...

Jag letar gärna på Blocket! man kan verkligen fynda!
Fint fynd!
Hoppas tjejen kryar på sig

Trevlig helg
Kram Sandra

Josefine-Elvine sa...

Superfin ljusstake!! Ha en toppen helg :)

Irre-firre sa...

Åh. Mary Kay är det absolut bästa! Jag har använt det i femton år och (om jag får säga själv) har jättefin hy. Är 55 och har inga rynkor. Någon liten " kråkspark" i yttre ögonvrån bara.
Make up - produkterna är också kanon!

Lycka till och ha så kul!

Du har grymt fint hemma

Kram kram
Irene

Hörnhust nr11 sa...

Sååå fint med ljusboxen!
Vi blev just skrämda av barnbarnen med föräldrar, huva det gick inte att känna igen dom.
Ang ansiktsprodukt så har jag aldrig provat på Mary Kay (faktiskt inte ens hört produktnamnet förut) men jag använder Oil of Olay som säljs på ICA och Kicks. Jag är just fyllda 56 år och som du kan se på min profilbild som togs i förra månaden så är det endast några små skrattrynkor vid ögonvrån här oxå :)
Önskar dig en trevlig och mysig Halloween!
Kramen
Annika på www.alvsalen.se

Anonym sa...

tack gulliga du för svaret på mina frågor ska köpa en sån fin pläd om det går jag bor ju ej i närheten kram du är toppen snäll mvh agneta