måndag 18 november 2013

Några påminnelser


 
Bild från House Doctor!
 

 
 
Kikar in och önskar er alla en fin start på denna vecka.
Snart har november passerat och julmånaden är här.
Mysigt tycker jag, det är så mycket skoj att se fram emot den tiden som kommer..:-)
Advent, luciafirande, glöggfester, julmarknader, ja listan kan göras lång!
 
 
 
Några små påminnelser till er kära läsare!
 
Ni har väl inte missat utlottningen av det finfina armbandssetet från Bohemian Society/Små Ideér..? På torsdag presenteras vinnaren så än har ni tid att vara med om ni vill! Ni hittar inlägget här!
Vardagslyx goes Christmas börjar närma sig, och ni som vill gå och inte har köpt biljetter än, skynda er att göra det så att ni är säkra på att ni får vara med på denna kväll om jag tror kommer bli fantastiskt trevlig! Mer information hittar ni här!
För er som vill ha en marmorbricka, eller varför inte ge bort en i julklapp till en kär vän. Passa på att beställa en till 15% rabatt, gäller t.o.m. årets slut! Kika här!
 
 
 
 
Ha en fortsatt fin måndag och va rädda om er
KRAM
 
 
 

7 kommentarer:

anettan sa...

Jag vill önska dig också en fin start på veckan. Kram Anette

CONCEPT by JESSICA sa...

Snart är vi verkligen där, sista månaden det här året...
Mysigt ska det bli, kram

Erika sa...

Härligt med december snart. Nu kan man snart inte hålla sig längre utan vill gå igång med stjärnor, ljusslingor och adventsfix!

Ha en fin tisdag!

Linda sa...

Jag längtar efter att få gå på julmarknad men har ingen koll mer än att jag tror att den i Härkeberga är på söndag.

Kram Linda

baraetthem sa...

Det är jättemysigt att vi har december runt hörnet! Längtar så till första advent. Jag skulle så gärna vilja komma till ert event! Jag menar, arboga - enköping är inte så fasligt långt.. Men jag jobbar kväll och har svårt att gå tidigare så ser mörkt ut.. Men ni kommer få fantastiskt kul!!

Kram fina du!!
Fredrika

Ekenäsliv sa...

Mysig tid framför oss nu, det känns bra.
Ligger just nu sjuk så det är tur att man har alla fina bloggar att njuta av:)
Kram Anna

Prinsessorna på Bellevue sa...

Kan knappt bärga mig längre! Vill bara pynta och pynta... :)

Kraam
Petronella