tisdag 29 april 2014

VACKERT!

 
 




Vacker bild från butiken Store i Västerås!
Marmor och mässing ser lite lyxigt ut, jättefin kombination.
 
 
 
 
 
 
 
Godkväll från kraxmajan!
(som du kallar mig Jenny)
 
Har inte hittat rösten än så att skriva är enda sättet för mig att kommunisera med omvärlden därav det tredje inlägget idag;-) Nej då, skämtosido, men det är så jobbigt, man tar i från tårna ändå kommer det bara ett litet väsande ljud.
 
 
 
 
Imorgon är det Valborgsmässoafton, tänk att Aprilmånad är snart är slut.
Hur ska ni fira..?
 
KRAM






7 kommentarer:

anettan sa...

Krya på dig och prata så lite som du bara kan. Tänker att du inte ska sjunga in våren i morgon då? Kram Anette

Unknown sa...

Men nej, har du tappat rösten :( Hoppas den är tillbaka när du vaknar imorgon :)

Älskar det bordet, en vän har beställt ett ,lite avis faktiskt!

Ha en fortsatt fin kväll,
kram Catta

Sallys hus sa...

Heeeeeej!
nämen stackars!!
Du skulle du ju passa på o umgås med någon som pratar mycket..haha..
Håller med om att det där bordet var supersnyggt!
Krya nu o hoppas rösten kommer tillbaka.
Kraaaam Katarina

Helenas enkla vardag sa...

Tänker på min farmor och farfar de hade nästan precis ett likadant bord när jag var liten, tänk vad saker kommer tillbaka. Duu måste vara rädd om rösten så den inte förstörs. Vet en fd jobbarkompis som numer aldrig kan prata mer hon väser jämt, så ta det lugnt och fortsätt och skriv.
Kram Helena

Life´s Silverlining and I sa...

DEt bordet skulle vara superfint här hemma. Mycket man vill ha:) Kram Pernilla

Tess - Svengelska Huset sa...

Wow!!! Verkligen toksnyggt!!

Ekenäsliv sa...

Heeej vännen!
Men hu, jag vet preeeeecis hur det känns. Hoppas det känns bättre idag. Ja, citron o ingefära och koka upp ihop är nog mitt bästa tips till dig <3
Ha en fin valborg!
Kram Anna