fredag 27 juni 2014

TREVLIG KVÄLL TILL ER!


 (Bild Sköna Hem)
 
 
 
 
 
Godkväll på er!
 
 
Mår ni bra..?
 
 
 
Dålig uppdatering här på bloggen igen.
Dagarna springer iväg och jag leker trädgårdsmästare mellan alla måsten. Jag tycker det är såå roligt & avkopplande så det är inge synd om mig, det är något jag själv väljer att göra!
Berättade förut att jag kar varit och köpte lite nya träd & buskar, idag blev det lite påfyllning igen..;)
Hoppas bara att det ska bli precis så fint som jag hoppas!!
 
Nu är middagen strax klar, är såå hungrig så det ska bli gott med lite mat.
 
 
 
 
Önskar er alla en riktigt fin fredagskväll
 
KRAM
 
 
 
 

8 kommentarer:

Mittgodastefinaste sa...

Jag uppdaterar inte heller så mycket som jag tänker att jag ska! Kul att greja med trädgården,vi har precis satt en vit syrenhäck som jag håller tummarna för!

Nu blir det middagsfix här också!

Kram Jenny

Hemma på Sjuan sa...

Duktig du är! Hade tänkt trädgårdsarbete i helgen men vädret ser inte så lovande ut... kram Suss

Lena sa...

Klart det blir bra när du är i farten. Vore kul att få se sen.

Ha en fin kväll!

Kram Lena

Home2tiny sa...

Härligt att få vara ute i trädgården o låta datorn vila....Kika gärna in till mig där jag skickat vidare en sommarlista, om du har tid o lust såklart. Kramisar Tina

Sofi sa...

Hej vännen!

Du är en riktig trädgårdsmästare du!
Kul när man kan hålla på med det man brinner för:)
Jag har en liten utmaning till dig inne hos mig om du vill och hinner vill säga;)

Trevlig kväll fina!

Kram på dig

CG Style sa...

Hoppas vi får se lite trädgårdsbilder snart, är väldigt nyfiken på hur det ser ut :)

Kram

http://cgstyle.se/

Ninelin sa...

Duktig du är! Tack detsamma.

Kram N

Linda sa...

Du får såååå gärna så komma hit och påta i min trädgård. Jag vet inte vad jag håller på med men de där lavendlarna som jag frågade dig om råd om tidigare i våras var stendöda. Torrare än den äldsta mumien i världen. Du har så fint i din trädgård, tänkte på det när jag åkte förbi ditt hus i veckan när jag lämnade barnen hos R o H.

Kram Linda