onsdag 27 augusti 2014

ISA COUTURE








Känner att jag måste lägga några fina ord för webbutiken Isa Couture.
En butik med noga utvalda produkter från många favorit märken, utvalda med riktig fingertoppskänsla av Isa själv.
Att hon sen erbjuder fantastisk & snabb service gör det hela ännu bättre.
Ni måste kika in, ni hittar butiken här!
 
 

Det är inte julafton eller födelsedag men jag tyckte jag va värd en present ändå (visst får man väl det) så jag köpte mig den svarta MB väskan Grinolas och en härlig sjal från samma märke till hösten.
Älskar detta mönster!
 
 

 



 
 

  Nu ska jag kika på IDOL med Elmisen
Trevlig kväll till er alla

KRAM



 
 


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, var har du köpt fårskinnet på stolen?

MVH
Anna Öberg

Husbilen Tuzzen sa...

Jättefint mönster! Väskan är urläcker.
Kram Helén

Isn't she lovely sa...

Tror jag ska unna mig en present jag med;)
Kram!

Kristin sa...

Sååå snygga! Jag har den ljusa varianten och jag älskar den. Halsduken sk. Och också inhandlad inom kort för att den är ju så himla fin!

Kram Kristin
Http://onlyfemale.se