söndag 17 augusti 2014

OMAGGIO

 
 
 
 
 
 
 
 
Den omtyckta snygga vasen omaggio från Kähler finns i många hem.
Jag har lyckats motstå den länge men nu har jag fallit för grupptrycket, kunde inte motstå denna fina jubileumsvas. Danskarna dom kan verkligen det här med inredning dom!!
 
 
 
Idag har vi varit på kalas/avskedsfest.
Våra vänners dotter Linnea ska flytta till London och plugga 1 år, åh vad vi kommer sakna henne. Men nu har vi ju en riktigt bra anledning att åka till London;)
 
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

Sofi sa...

Hej vännen!

Å den är så vacker!
Är också sugen på den. Först var jag inte det men ju mer jag ser den desto mer övertygad blir jag att den skulle vara fin här hemma:)
Å älskar London!
Blir ju perfekt att åka dit och hälsa på henne:)

Kram på dig

Ekenäsliv sa...

Ja, de är underbara Kählervaserna. Jag har ju den med svarta räder och är helförtjust i den:)
London, å det låter spännande!
Ha de gott!
Kram Anna

Sabelhagens Olivlund sa...

Supersnygg!
Ha en fin vecka
Kram Maria

Unknown sa...

Den er vakker!!
Jeg har den store, og den lille er i bestilling:))
Dansk design er rett og slett fantastisk!! :)

Lena sa...

Man ååhh, den där är ju så snygg. Har den funnits länge?! Det kanske är den lilla. Jag var nämligen på väg att beställa den större hos Dukat bord och då skulle man förhandsbeställa denna nya vas till v 33. Men andra ställen kanske haft den ett tag. Svartvita har ju funnits ett tag.

Kram Lena

Mittgodastefinaste sa...

Snygg! Kul att ha nån i London att hälsa på!

Kram Jenny