tisdag 23 september 2014

HÖSTEN HAR KOMMIT



 
Bygg din egen bricka här hos oss på Villa Tretton!
 
 
 
 
 
 
 
Hej!
 
Imorse var det endast 3 grader ute så nu känns det som hösten har kommit på riktigt. Mysigt men liite jobbigt också att behöva frysa.
 
Idag visar jag stolt upp en ny färgkombination på våra bord, riktigt snyggt tycker jag!
Även våra brickor som nu finns i flera olika storlekar, nu kan ni själva bygga ihop eran egen favoritbricka. Valde en härlig höstkombination till soffbordet idag, svart/koppar/guld.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Hoppas ni får en riktigt härlig höstdag
 
KRAM
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

CG Style sa...

Jättefina bord och brickor <3

kram

Ekenäsliv sa...

Sååå fint vännen!
Å tack... värmer ska du veta. Hu vilken jobbig dag. När det bara knyter sig i magen, gråter i halsen och man bara känner det i luften. Tänk att så få kan ställa till med så mycket för många andra... Usch jag har så svårt för det. Orättvisa gillar jag inte.
Va rädd om dig!
Kram Anna

Helenas enkla vardag sa...

Här hade vi ett par minusgrader i morse, lite för tidigt tycker jag. Så fint du har, i like.
Kram Helena

Sallys hus sa...

Hej hej!
Å så snyggt!
Kul att man kan kombinera själv..;)
Och vad fint gjort av dig att köpa tavlan du visar i förra inlägget.
Kraaaaam Katarina