fredag 24 oktober 2014

JUL HOS LAGERHAUS




 
 
 
 
 
 
 
Jag ramlade över Lagerhaus härliga inspirationsbilder för Julen 2014!
 
Gillar deras sortiment, dom har mycket fint till hemmet, många olika stilar så det finns något för alla.
Ni hittar den traditionella röd/vita julen för er som gillar den.
Dom har även mycket fint för dig som föredrar det lite mer moderna i guld, koppar och silver.
Det bästa av allt är deras priser.
För en sån som mig som gillar att byta ut saker ofta är det att föredra..;)
 
 
 
Låt er inspireras...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här är det grått, trist och regnig idag men man får göra det bästa av saken.
Lite god mat till kvällen, duka fint med massor av tända ljus så ska nog bli en bra!
 
 
  Ha nu en riktigt fin fredag nu
 
KRAM
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Så mycket fint, man är ju en riktigt Julnörd, och älskar allt som hör julen till. :-) Men första bilden gav mig en idé, jag har ju de där stolarna på altanen vanligtvis, men tror nog jag skall ta in en nu över vintern. :-) Kramiz Laila