lördag 15 november 2014

ÅRETS FÖRSTA JULMARKNAD








 Godkväll!
 
 
Idag har vi varit på årets första Julmarknad vid Taxinge Slott.
Så mysigt och härlig julstämning fast det inte var någon snö.
Många utställare med fina saker och mycket gott att äta fanns det och allt såklart i julens tecken.
Vi köpte med oss några påsar hem med lite godsaker.
 
 
Självklart måste vi ju fika också.
Vilket fikabord, jag har aldrig sett något liknade.
Det svåraste var att bestämma vad man ville ha, helst hade man ju smakat allt;)
 
 



 



 
 
Kö in till caféet!







 
 
 
Nu blir det mys i soffan och Så mycket bättre!
Trevlig kväll alla fina bloggisar
 
KRAM
 
 
 
 
 


7 kommentarer:

Home2tiny sa...

Ååå vad mysigt att gå på julmarknad, har tyvärr inte varit på någon än. Ha en fortsatt fin helg. Kramisar Tina

ulrica sa...

Himla mysigt med julmarknad :).
jag hoppas locka med Micke nästa helg också, för sedan väntar dessvärre tre helger med roligheter som gör att jag inte är hemma och kan gå på marknader..

Ha en mysig lördagkväll.
KRAM <3

Hemma på Sjuan sa...

Så mysigt julmarknad och vilket fikabord! Hoppas att det finns en julmarknad eller i alla fall en massa julfint på stan i Kalmar dit vi ska nästa helg. Kram Suss

Lena sa...

Så mysigt på Taxinge! Jaa du, det där fikabordet är helt galet. Att smaka på allt skulle jag säga är en omöjlighet. Härligt att ni fick lite julstämning trots värme och snöbrist.

Kram Lena

Ekenäsliv sa...

Å så mysigt med julmarknad!
Har inte varit på någon än. Här brukar det vara en i samband med första advent på Kalmar slott. Tänkte hinna med ett besök där innan systern min o jag åker till Sth igen. Ska på läkarbesök 1-2 dec.
Men NK har ju en formidabel julskyltning då så den får vi ju inte missa. Nytta o nöje, eller hur:)
Ha en fin kväll!
Kram Anna

Sallys hus sa...

men åå va mysigt med julmarknad..;)
Det vill jag med gå på..;)
kraaaaaaam Katarina

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så mysigt♥visst brukar du också stå på julmarknad eller kommer jag ihåg fel?
Kram på dig