måndag 12 januari 2015

LITE INSPIRATION


 
 
 

 
 
Hej!
 
Trotsar vintern och bjuder er på ännu lite vårinspiration idag.
Har sagt det förut men det tål att upprepas, dom har verkligen hostat upp sig och har så mycket fint att erbjuda både till hemmet och i klädväg. Att dom dessutom har sina fantastiska erbjudanden titt som tätt gör ju inget;)
 
 
Har ni hittat någon favorit färg till våren än..?
 
 
Jag brukar gilla att ta in lite våriga pasteller när snön försvinner och våren står för dörren. Blekt rosa och härliga blåa toner i form av pärlhyacinter och underbara Spode porslinet såklart. Men jag gillar tonerna i första bilden jättemycket också, vi får väl se när våren närmar sig hur det blir här hos VT i år:)
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 




 Krasslig bloggerska idag.
Lite hängig, hostig och hes, dom tre h:na som jag skrev till en vän så det blir till att kurera sig med honungste under en pläd framför en go film.
 
 
 
Ta hand om er
 
KRAM
 
 
 
 

5 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hallå där!
Ja på Ellos kan man hitta mycket fint!
Å visst är man sugen på lite vårfräscha pasteller nu.
Nu får du krya på dig ordentligt!
Kram Katarina

HOUSE of ADELA sa...

Ellos har SÅ mycket fint nu och jag hittade bord som finns i bloggen idag som jag älskade:)
Du har ju alltid så fint hemma rara Susanne:)
Pssstt...såg att min länk hos dig är den gamla adressen;))

Kramar!
Adela
http://houseofadela.se

Anna sa...

Fräscha färger ! jag är svag för turkos så det kommer det nog bli mer av längre fram i vår :) krya på dig , kram Anna

Razzy sa...

Usch Krya på dig.. Gillar den första bilden jättemycket de färgerna är vår för mig. Kram Eva

Ekenäsliv sa...

Hej vännen!
Ja krya på dig nu. Det börjar en bra film på trean nu kl 9:-) Men Jennifer Lopez:) Kärlek och så du vet;-)
Klickade hem mattor till köket från Ellos idag. Matta Jackie heter den, tror jag blir bra. De vi hade köpt från Hemtex i höstas blev alldeles fula när jag tvättade dem så vi gick tillbaka, och fick pengarna tillbaka! Det är bra tycker jag, så nu kan jag köpa nya ha ha ha :-)

När jag såg det här idag (hon är ju min guru du vet;-))
http://blogg.skonahem.com/addsimplicity/2015/01/12/marsala-arets-farg/
Så kände jag att jag verkligen gillade denna kulör. Så jag ska se om jag hittar ett eller två kuddfodral i denne kulör och så en klöver, sen räcker det i vardagsrummet för att det ska kännas nytt:)

Va rädd om dig nu!
Kram Anna