tisdag 24 februari 2015

GULT OCH GULD








Hejhej!
 
 
Jag har aldrig varit någon älskare av gult men märker att börjar gillar det mer och mer.
Man blir så glad av lite färg (säger jag som bara har vitt och svart här hemma), speciellt denna tid på året. Då menar jag inte postbilsgult utan lite mer smutsiga, mjuka toner.
Har satt ihop lite härliga gul-guldiga favoriter med några gröna favoriter, såå snyggt nu till våren och sommaren. Det är en blandning av saker från Svenskt Tenn och Ellos.
 
 
 
 
 
 
 
 
STORT GRATTIS till GULDET idag Charlotte Kalla!!!




Ha en fin kväll så ses vi
 
KRAM





4 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Hmmm, nä gult ä inte min färg alls. Jag föredrar rosa och guld:) Men gillar ditt kollage helt klart. Gardinerna måste jag kolla in, de måste finnas på Ellos va?
Säljer ju av den del här hemma nu..igen, hö hö ;-)
Ha en fin kväll!
Kram Anna

Catta sa...

Jag gillar gult jättemycket! Fin inspiration du visar :)
Med en enkel bas som vit och ljust grått så är den där lite smutsgula vansinnigt snygg!

Kalla är grym!!

Kram och ha en fortsatt fin kväll,
Catta

Ulrica sa...

Jag ÄLSKAR gult, har alltid gjort, det är en färg som gör mig glad och pigg :). Så fort jag kan så vill jag byta ut det rosa i vardagsrummet till en fin vårgul på kuddar osv :).

KRAM

Anonym sa...

Var kommer det vita skåpet ifrån som står vid vitrinväggen, tacksam för svar.