fredag 20 februari 2015

VÅRFEELING









 Hej hej!
 
 
Fredag igen.
Idag fick jag liite vårfeeling när jag var till affären och handlade på förmiddagen.
Lite sol och gruset som knastrar under fötterna mot asfalten.
Tänk att det är lika underbart varje år när man känner att vi går mot varmare och ljusare tider:)
 
Kunde inte motstå denna ljuvliga ljusrosa hortensia, blev en bukett ljusrosa tulpaner också, vårigt och fint mot det blåa här hemma hos oss.
Här skymtar ni en av dom nya kuddarna också, en svart elefantkudde.
Kuddarna har jag köpt av Oakyisland Interior/Svenska Klassiska Hem.
Supertrevliga och toppenfin service, kan varmt rekommendera dom.
Ni hittar dom här, Facebook och på Instagram.
 
 





 


 
 
 
Ikväll blir det hemmagjord pizza, lite godis och finalen i På Spåret.
Ha nu en riktigt fin kväll så ses vi imorgon igen
 
KRAM
 
 
 
 
 


6 kommentarer:

Anna sa...

Ja så härlig det är när man känner att våren närmar sig, lite vårblommor ska det bli här också till helgen ,jättefräscht blev det hos dig i allafall, kram och trevlig helg, kram Anna

Unknown sa...

Visst är det härligt när man känner att dagarna blir lite längre.
Lika snyggt som alltid hos dig.
Ha en fin fredagskväll
kram Ing-Britt

Sallys hus sa...

Men åååå vilka ljuvliga bilder o jaaaa nu vill vi allt ha vår!
Ha en fin helg nu du fina!
Kram Katarina

Ulrica sa...

Det är alltid så vackert hemma hos er när man kikar in här :).

Jag hoppas att du har en toppenlördag <3.

KRAAAM

Mittgodastefinaste sa...

Du har det såååå fint!

Jag har också världens vårfeelings!

Kram Jenny

Irre-firre sa...

Hej
Åh, så fiiiint du alltid har det. Man blir så sugen på nya fina saker när man tittar in hos dig. Du har så god smak!
Du, jag undrar om den där lilla, lilla ljushållaren du har på brickan. Vad heter den och var kommer den ifrån? Jag har sett den hos fler bloggare men ingen har skrivit varifrån den kommer.

Tag hand om dig

Kram
Iréne