tisdag 24 mars 2015

PÅSKTRÄD







 
 
Hejhej!
 
 
 
Snart är påsken här och eftersom den egentligen bara är en helg så brukar jag alltid tjuvstarta lite för att kunna njuta lite mer av den, så även i år!
Blev såå inspirerad av den här bloggerskan så jag måsta bara härma rakt av. Åkte till Ove och Carina på blomsteräffären och införskaffade mig ett salixträd att hänga några ägg i. Äggen hittade jag på Åhléns. Det fanns några olika sorters salixträd att välja på men jag fastnade på detta med lite glesa hängande grenar.
 Blir fint i en kruka på altanen i sommar sen.
 
 
 
 
 




 
 
Lite pärlisar hör också påsken till!
 
 
Må så gott i solskenet
 
KRAM
 
 
 
 


4 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Heeeej där!
Amen, det var ju superfint! Får se om jag härmas på den jag med;-)
Ha en fin em och kväll!
O du, vattenkannan var ju den läckraste vattenkanna jag sett, tumme upp på den :)
Kram Anna

EvaLotta sa...

SÅ påsk fint du gjort!! Måste oxå ta tag i lite påskpynt...påsken är en riktigt mysig helg
Kram kram

Sofi sa...

Hej vännen!

Å så fint!
Härligt när man blir inspirerad av andra!:)
Ha en bra kväll nu fina!

Kram på dig

Unknown sa...

Träden är superbra, själv har jag två ute på trappen i höga krukor varje år. Till vintern lyfter jag upp dem och gräver ner dem i trädgårdslandet och nästa vår när det börjar bli varmt tar jag upp dem och planterar tillbaka dem i krukorna. Har gjort så här i fem år nu och de är fortfarande lika fina :)
kram