torsdag 30 april 2015

TÄVLING!






 
 
Hej!
 
Valborgsmässoafton och kungens födelsedag, det firar vi den med en
 
 
TÄVLING!
 
 
 
Butiken My Tivoli har fått en ny ägare, en jättegullig tjej vid namn Linda.
Det firar hon med 10% rabatt till er alla och en gåva från House Doctor till dom 100 första kunderna och en finfin TÄVLING här hos mig!
Ni hittar butiken här!
 
 
 
Ni kan vinna ett PRESENTKORT på 400 kronor hos My Tivoli!
 
 

Tävlingsregler
 
Det ni behöver göra är att kommentera att ni vill vara med i TÄVLINGEN i kommentarsfältet.
Ni får jättegärna dela TÄVLINGEN på Instagram och på er blogg för er som har det för fler chanser. Om ni gör det skriv det i kommentarsfältet så jag vet det.
 
Jag drar en VINNARE söndagen den 10/5.
 
LYCKA TLL!
 
 
Fin Valborgsmässoafton till er alla
 
KRAM
 
 
 
 
 


19 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Å kul! Självklart vill jag vara med och tävla om presentkortet!
Delar på IG :-)
Kram igen!
/Anna

Ekenäsliv sa...

Jag hittar den inte på IG dock....
Delar ditt inlägg på FB :-)

Anne-Mari sa...

Jag är gärna med och tävlar!
Vh.Anne-Mari

Patrik sa...

Så skoj! Jag är jättegärna med och tävlar!
Ska direkt gå in och kolla butiken med!

Bakom dörr nr. 11 sa...

Åh vad roligt, är jätte gärna med och tävlar. Har delat på IG där jag heter pia72johansson.
Trevlig Valborg
Kram Pia

Bittan sa...

Åhhhhh där som finns så mycket snyggt .
Såklart vill jag vara med och tävla .
Ha en skön Valborg.
Kram Bittan

Oktoberfröken sa...

Självklart är jag med och tävlar när det är ligger ett pris från Västeråsbutiken i potten! ���� Jag delar på instagram oxå bland mina vänner då jag har en privat profil :-) Nu håller jag en tumme att turen är på min sida, hihi.

Sofi sa...

Hej fina!

Jag är med och tävlar!

Ha en mysig Valborg

Kram på dig

Anna sa...

Å jag vill också vara med och tävla :) Trevlig helg!

Anonym sa...

Helena i Uppsala
Jag är med (en lott).
Kollar om jag varit lyckosam.

Anonym sa...

Åh. Det är klart man vill vara med och tävla. Så trevlig blogg du har. Läser varje dag men kommenterar inre så ofta. Mycket snygga möbler har du. Ha en underbar vecka. Kram Inger

Anonym sa...

Klart jag är med!

Linnea sa...

Jag vill gärna vara med och försöka vinna! Det händer sällan till aldrig😉 Har varken blogg eller insta konto, men håller tummar och tår att detta räcker!!

Anonym sa...

Tävlar gärna, har inte Fb eller Insta. Fin webb-shop. Fina kuddar och handdukar, stilrent och trevligt.
Elli Karlsson

Caroline Prim sa...

Såklart att jag vill vara med i tävlingen! Butiken finns i min hemstad, lyllos mig! Håller tummarna hårt för vinst! :)

Anonym sa...

jag är med!
( luckysafir@gmail.com )

Hemma på Sjuan sa...

Åh den tävlingen vill jag gärna vara med i! Kram Suss

Emma P sa...

Hej fina du.

Är gärna med och tävlar, vinner aldrig något men hoppas kan man alltid göra.

Kramixar på er och trevlig helg.

Anonym sa...

Jag vill gärna ha chans att vinna ett presentkort.
Kram Stina i småland