fredag 7 augusti 2015

ETT SENT HEJ




Härlig inspiration till hemmet från Ellos!


 
 
 
Godkväll!
 
 
 
Det blev ett sent hej från mig idag, nästan sovdags.
 
Hoppas att ni mår bra alla fina bloggisar.
Idag har vi varit ute i solen och värmen till sena kvällen, vi har nästa precis kommit in..såå härligt! Vi tog en liten cykeltur efter middagen, vi cyklade runt i kvarteren här där vi bor och letade inspiration till vår framsida. I höstas satte vi häck en bit på framsidan så nu är frågan, fortsätta med den eller hitt på något annat skoj..?!! Som ni säkert vet gillar jag sten, skulle jättegärna ha en stengång på framsidan av huset men den skulle inte fylla någon större funktion så jag vet inte om det bara skulle se konstigt ut, hmm får fundera vidare tror jag!
 
 
Sov så gott alla fina så ses vi imorgon igen
 
 
KRAM




2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Så fin inspo :)
Är med sugen på att ta tag i ett nytt projekt i trädgården... Men jag behöver allt lite mer muskelhjälp, för det krävs myyyycket grävande för det jag tänkt ut;-) Vi får se hur jag lyckas ;-)
Ha en fin helg!
Kram Anna

Finaste mattan sa...

Det är så kul att fixa och dona med boendet! : )