tisdag 11 augusti 2015

MÄSSING



Mässing, vitt och grönt!





Hej mina vänner!
 
 
Sorry att det varit dålig uppdatering här hos mig igen.
Solen strålar och sommarvärmen har äntligen kommit så man vill bara vara utomhus till sena kvällen.
 
Vi har hjälpt A & P att måla staket i helgen..matt svart..supersnyggt blir det!!
Inomhus händer det saker också, lite målnig och tapetsering nu sen så börjar det dra ihop sig för det sista piffet i vardagsrum, kök, matrum, hall och barnrum ♥ såå skoj för dom.
 
 
 



 
 
 
Må så gott
 
KRAM
 
 
 
 


4 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Kul att de börjar bli klara med sitt hus, eller blir man det någonsin förresten? Tur att sommaren kommer lite då och då, så vi kan gå in i hösten med ny energi.
Kram Helena

Ljuva Magnolia sa...

Åh så fint du har det, och visst är det härligt med dessa kvällar! Äntligen liksom :)
Svart staket är skitsnyggt och jag blir väldigt nyfiken!

Kram Catta

Lena - gott för själen sa...

Kul att det närmar sig för dem! Jobbigt att vara mitt i ett stort renoveringsprojekt. Men roligt också förstås.

Kram Lena

ulrica sa...

Vilken härlig tid de har framför sig med nyrenoverat hus och liten bebis :). Det ska bli kul att följa dem framöver.
Så fint ert skåp är. Jag glömde fråga dig sist vad det var för märke, men så läste jag någonstans att det var egentillverkat? Urläckert, kan du fixa ett till mig också :-)

KRAM