fredag 16 oktober 2015

FREDAG OCH EN VINNARE ÄR UTSEDD







Hej!
 
 
Nu är fredagen äntligen här och jag ska utse en vinnare i min TÄVLING!
 
Så skoj att så många ville vara med i utlottningen av det fina sidobordet från VILLA TRETTON.
Jag skulle vilja ge er alla ett varsitt bord men det går ju tyvärr inte.
 
Men eftersom ni är dom bästa bloggisarna och instavänner man kan ha så erbjuder jag er alla
10 % rabatt på era beställningar hos VILLA TRETTON i helgen.
 
 
 
Ni når mig på mailen 
 
 
 
Nu till vinnaren.....
 
 
 
STORT GRATTIS
 
Superfint!! Ja jag är nu med å tävlar!!
 
 
 
Maila mig på villatretton@gmail.com så löser vi leveransen.
 
 
 
Fin kväll till er och TACK ännu en gång till er alla som ville vara med. Hoppas kunna bjuda er på en finfin tävling snart igen
 
KRAM
 
 
 
 
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till vinnaren!!

Kram Pia