tisdag 3 november 2015

TISDAG

 
 
 
 
 
 
Hej!
 
 
Idag är det en grå och trist tisdag här hos oss.
Sitter och äter lunch vid datorn nu efter en förmiddag där jag fått massor avverkat. Känns jätteskönt när man kan pricka av en lång lista med to do saker. Nu ska jag ta mig en cykeltur sen får det bli en lugn och skön eftermiddag tror jag.
 
 
Som ni ser är vi utan matta fortfarande. Det ser så tomt och kalt ut men ja vet inte riktigt vad jag vill ha..?!! Den vi hade här förut från MIO ligger ju numera i tv-rummet och passar toppen där. Tänkte ett tag om jag skulle köpa en likadan men tror jag vill ha en lite ljusare grå här i vardagsrummet. Den mönstrade som också har legat här en kort stund ligger numera under matbordet och där får den stanna.
 
 
 
 




KRAM



2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Samma gråväder här...
Svårt det fär med mattor.. Men helt plötsligt dyker det upp nån som du faller för tror jag :) För det är ju lite mysigt med matta ändå.
Ha en fortsatt din tisdag!
Kram Anna

MITT VITA HUS sa...

Så fint du har det! Här håller jag med på att välja matta, svårt men kul:)

Stor kram till dig<3