onsdag 23 december 2015

BIRTHDAY GIFTS






Hej!
 
Hur har ni det så här dan före dopparedan..?
 
Här hemma står skinkan i ugnen, annars är det mesta klart.
Vi har dukat för lite uppesittarkvällmys med Amanda, Patrik, Vilma och min pappa som kommer lite senare. Hoppas på fin fina klappar av Ingvar ikväll..;)
Älskar kvällen före självaste afton, all förväntan från dom små, lugnet börjar lägga sig och den bästa julfeelingen infinner sig, frukt & godisskålarna är fyllda, nejlikorna sitter i apelsinerna och sprider underbar doft och såklart den första varma gooda skinkmackan sen, mums!
 
 

Lovad att visa mina födelsedagspresenter, här kommer några av dom.
 
Fick såå fina blommor både rosor och tulpanbuketter, tre fina vaser, finaste klockan, två stycken Klong Gloria ljusstakar, parfym och hudlotion, snyggaste pennan, bio och middagskväll med en vän, pengar, vin och doftljus.
 
 






 
 
Önskar er den bästa kvällen med massa julmys
 
KRAM
 

5 kommentarer:

Unknown sa...

Vilka fina presenter! Gillar också dagen före men även dagen efter julafton är mysig. . En riktigt God jul! Kram Pernilla

Ankan sa...

Grattis i efterskott. Vilka underbara presenter du fått. En riktigt God Jul önskar jag dig också. Kram Annika

Mittgodastefinaste sa...

Tittar in och önskar en underbar j U L!

Kram Jenny

Ulrica sa...

Oj, så mycket fint!!
Jag önskar dig och dina nära en fantastisk jul!
KRAM

Patrik at Brass&Gold | En inredningsblogg på Hannas Room sa...

Jättefina presenter!
Jag fick Gloria ljusstakarna från Klong i julklapp! De är så fina :D