måndag 21 december 2015

FIN FÖDELSEDAG


 
(Foto Amanda) 
 
 
 
Hej!
 
Nu är julveckan här och jag har hunnit fylla år.
Hade en härlig födelsedag igår med familj och vänner. Vi mumsade smörgåstårta (som alltid) och fikade pepparkakskladdkaka och saffranskladdkaka med lingonsås och grädde. Det gick hem hos mina fina gäster.
Jag fick sååå mycket fina presenter, blommor och pengar, nästan så man skulle kunna tro att jag fyllde jämt.
TACK alla fina som kom och firade mig ♥
 
Ska fota alla fina presenter och visa er sen!
Ni ser några av dom på bilderna!
 
 



 
 
 
 
Nu ska vi strax bege oss till affären och handla all julmat.
Sen ska granen kläs och det ska julas till lite mer här hemma.
Kvällen bjuder på 18-årskalas, fina Linnea fyller år ♥
 

Ta hand om er
 
KRAM


6 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Vilket mumsigt fika!
Ååååå, de där ljusstakarna från Klong är ju makalöst vackra!
Lycka till i affären, jag ska göra mitt race i em efter jobbet... phu, wish me luck!
Kram kram Anna

Susanne sa...

Grattis i efterskott.

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Grattis! :-) Så fint det ser ut. Kramizz Laila

EvaLotta sa...

Tack för igår så himla trevligt gott och mysigt!
Kram kram

Razzy sa...

Grattis i efterskott och grattis till 18 åringen :) Kram Eva

Lena - gott för själen sa...

Önskar dig en fin jul, ifall jag inte hinner titta in här innan dess!

Kram Lena