torsdag 14 april 2016

EUCALYPTUS


 
 
 
 
 
God morgon Torsdag!
 
 
Elma har precis åkt till skolan och jag ligger i soffan och kikar på nyhetsmorgon med ena ögat och bloggar med det andra. Har haft en otäck huvudvärk några dagar som inte vill ge sig så jag har bestämt mig för att ha en lugn förmiddag hemma bara. Sen väntar ett besök hos frissan, ska bli så skönt med lite fräsch färg i håret och klippa topparna lite.
 
Jag har äntligen köpt mig en E U C A L Y P T U S i kruka. Gillar dessa grågröna blad och brukar köpa några kvistar att njuta av men nu så har jag som sagt en i kruka. Har förstått att dom inte är dom lättaste växterna att överleva men jag gör ett tappert försök iaf!
 
 
 
 



 
 
KRAM
 
 
 
  


5 kommentarer:

Browneyedgirl sa...

Vilken cool :) Hoppas du mår fint och njuter av en fin torsdag. Kram

Ekenäsliv sa...

Så vacker... Älskar växter så jag måste nog skaffa mig ett exempplar jag med :)
Ha en riktigt fin kväll!
Kram Anna

Sofi sa...

Hej vännen!

Å så fin!
Gillar också eucalyptus och brukar också köpa kvistar ibland. Tror inte jag vågar mig på att köpa en hel blomma;) Har verkligen inga gröna fingrar;)

Ha en fin kväll söta du!

Spana in tävlingen inne hos mig;)

Kram fina du!

jannice lindell sa...

Vilken fin och så tjusiga krukor!!! ha en fin helg. kram

Björn sa...

Wow, snygg!!