fredag 26 augusti 2016

FREDAG







Godkväll!


Nyss hemkomna från en trevlig och mysig liten kräftskiva hos Amanda, Patrik och Lily.
Men sååå gott det var, kräftor, räkor, västerbottenpaj, bröd, aioli, citron och en massa goda ostar MUMS! Tack bästa ni ♥


Fredagen börjar lida mot sitt slut men vi har hela långa helgen framför oss.
Vilket fantastiskt väder vi har, rena sommarvärmen igen med nästa 30 grader varmt här idag. Hoppas det håller i sig länge....


Jag har haft ett litet trädgårdsprojekt den här veckan, planterat häck på våran framsida. Vilket slit det  har varit men roligt på samma gång. Idag blev jag klar, såå skönt och jag är jättenöjd med resultatet. Nu hoppas vi att det ska växa bra så vi får en tät och fin häck fort!







Svar till Suss

Tack snälla du!
Våran soffa kommer från IKEA och heter Kivik.



Det går bra för mig nu!
Härom dagen gick min dator sönder, köpte mig en ny igår som jag känner att jag inte är riktigt kompis med. Gjorde ett inlägg igår och berättade om det och idag råkade jag av någon konstig anledning radera det. Som sagt, det går bra nu!


God natt och sov så gott

KRAM





2 kommentarer:

Mittgodastefinaste sa...

Åh vilka fina bilder från ditt vardagsrum! Underbart!

Kram Jenny

jannice lindell sa...

Härliga bilder!!