tisdag 6 september 2016

HÖSTFINT






Godkväll!


Hoppas ni har haft en fin dag.

Själv har jag gått lite på halvfart idag, sovit dåligt i natt pga huvudvärk.
Har haft Elma henna ett par dagar, hon är hängig så kanske jag fått en liten släng av det jag med. Fick i alla fall ner höstblommorna jag köpte igår i sina krukor, mysigt! Jag är ju en riktig höstlover jag!

Ikväll har jag varit och ätit middag med min vän Lena och hennes dotter Linnea, jättetrevligt som alltid!

Nu ska jag kika på Idol sen blir det nog fotboll en stund innan det är sovdags.



Må så gott

KRAM




5 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Så fint du har gjort i din kruka. Ha en fin kväll Kram Pernilla

Elenor sa...

Så fint. 🍂😍 krya på dig ❤️

Ekenäsliv sa...

Så fint!
ska ta tag i våra krukor ute till helgen tänkte jag :)
Krya nu på dig!
Kram Anna

Hemma på Sjuan sa...

Så fint du gjort, här är fortfarande sommarblommorna kvar... Kram Suss

HOUSE of ADELA sa...

Vad roligt att du har börjat blogga igen!!:)
Upptäckte det först nu så nu har jag läst i fatt lite:)

Många kramar!
A